20 Aralık 2011 Salı

2012 Duy Sesimi!

Sevgili 2012 sana sesleniyorum bebişim, duyor musun? Umarım tıkaçlar engel olmuyordur! Bak şimdiden hesabımızı yapalım oturalım konuşalım uzlaşalım bir güzel seninle, ballı lokmam.. Sen bana bir adım at ben sana koşarım anacım. Ama olurda bana yamuk yaparsan o zaman gerisini sen düşün. Evet bu tehtit içerikli bir msj. O yüzden ayağını denk almanı söylüyorum. Seni tarihin sayfalarına gömmemi istemiyorsan, ve eskimiş raflar da toz yığının da kaybolmak, unutulmak karamsarlık ile anılmak istemiyorsan, dediklerimi harfi harfine uygulamalısın.


1. Evren ile aramıza girmeyeceksin. Hiç bir şekilde ne olursa olsun saç baş birbirimize de girsek, karışmayacaksın. Senin bir etkenin olmamlı, 2011 baya karıştı olaylara sicili baya kabarık gamsızın. Temiz bir sicile sahip olmayı hangi yıl  istemez ki(?) Bak 2011 sana imrendi şimdiden. Çarşaf çarşaf gazeteler de boy göstermek istemezsin dimi? Cillop gibi rakamların kirlenmesin.  Afferin bende öyle düşünmüştüm.

2. Çok güzel bir rakam olabilirsin. Hatta beni etkileyip benim yılım olacağına dair bana göz kırpabilirsin. Beni tavlayabilirsin,beni baştan çıkarmak için herşeyi deneyeceğine eminim. Biliyorum bunu bütün dünya nufusuna yapıyorsun, yalnız değilim sende sadık değilsin, anlıyorum. Sana kanıp, kapılıp, seninle akabilirim zamana.. Ama şayet sana kapılırsam Tim Burtonun filmleri giibi leziz bir yıl istiyorum senden. Hayır madem bir ilişkiyi yaşayacağız seninle beni memnun etmenin yegane temeli bu olmalı! Her halükarda seninle olacağım zaten, ama her müesese de memnuniyet şart, unutma.

3.Hayallerime özellikle amaçlarıma saygılı olmalısın ( evren yine belirginleşir ). Hayallerime destek olmalı hatta en ufak bir engelde evrene yanlış sinyal vermelisin.,bunu yapabilirsin, evet.. Benim için bunu yapmalısın, ilişkimizi düşün.. Benimle 365 gün boyunca rüya gibi destansı bir maceraya adım atacaksan sorun olmamalı, kaprislerimi çekmek hoşuna gitmeyecektir, emin ol.. Kasılmaya gerek yok, rahatla.. Anaç duygulara sahip olduğunu düşünüyorum şimdiden, hatta içinde bir geyşa barındırdığını seziyorum. Evet beni etkilemiş oldun şimdiden pis playboyy.

Narsist olduğumu düşünme sakın, sadece kendim için kendime bişiler istemiyorum. Topluma faydalı bir vatandaş olabilmem için senden bunları istiyorum, anlıyor musun, anlatabiliyor muyum ? Bu arada seni de düşünüyorum merak etme, güzel görünmek istiyorsan herşeyden önce ben iyi olmalıyım.. Unutma iyi olmak istiyorsan evrene kulak asma, bizim ilişkimizi kıskanabilir engel teşkil edebilir bizim için. Bana fazlası ile gıcık olduğundan senden de haz almayacaktır. Bak hayat gittikçe zorlaşıyor, bunlarla baş ederim diyorsan buyur gel gir hayatıma, otur tahtıma. Yerin her daim hazır yafru ceylanım. Sen geldin de ben mi seni kabul etmedim?  Ama edepli gelmeyi unutma, yanında azcık heycan ve huzur barındır... Sürprizleri pek sevmem, ama tatlı sürprizlere ise hayır demem. Şansım, yani sen yaver gidersen seni başıma taç ederim, yok olmazsan yere pas pas ederim. Bunu düşün. Geleceksen de öyle gel, nokta.

5 yorum:

  1. Bu yazını otur, yıllar sonra oku birde... Yıllar değil sadece sadık olmayan, bizlerde biraz öyleyiz. Geçmişte ki yıllara yüz vermediğimiz bilinen bir gerçek. Neyse, yeni yıla bir konuşma hakkı doğdu bu yazından sonra... Baya yüklenmişin... ama dur oda ne... Yeni yıl "biz sahada konuşuruz gardaş" diyor... bakalım kaframanımız fısfıs, yeni yılın bu "sahada cevap veririz" hitabı karşıdında ne yapacak? Şike olaylarına bulaşacak mı, bulaşatığı tespit edilirse, bir alt seneye gönderilecek mi? Yoksa her şeyin arkasında evren mi var? acaba evrenin üstünde şu an ne var...? gelecek yılda hepsi cevabını bulacak...vs vs... :))

    YanıtlaSil
  2. Evet bütün cvplar dökülecek Hayall:P

    Ya saçmalayasım vardı saçmaladım.. Sonra tekrar okurken nerden böyle şey ettim diye düşündüm, yayınladım. Kafam güzel oluyor arada :) Ama yıllar sonra okuyayım bu yazıyı belki 2012 ye haksızlık ettiğimi görürüm :)

    YanıtlaSil
  3. :)) Alemsin canım yaa..
    Mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  4. Yeni yılını kutlarım Fısıltı. Umarım güzellikler getirir sana bu yıl. :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Pembeciğim, sana da teşekkür ederim Adsız ım dilerim bu yıl hepimize tüm güzellikleri sunmakta bonkör davranır :) Hayliciğime de :)

    YanıtlaSil