22 Kasım 2011 Salı

Doctor Who nun Biricik Doctoru David Tennant









Eminim ki çoğunuz iskoçyalı aktör David Tennant a büyük bir hayranlık duyuyorsunuzdur.. Ben Davidciğimi çok değil yeni yeni keşfetmiş bulunuyorum malesef.. Geçen senelerde nazaran tv karşısında kanaldan kanala hoplayıp zıplarken rastalayıverdim bu şirinliğe.. Bu arada bir pazar gecesindeyiz, ve geceler o kadar mı uzun o kadar mı renksiz geçer yah.. Zaten oldum olası uzun gecelerden ve pazar günlerinden hoşlanmam.. Nedeni yoktur, ama geceler uzun olmama kaydı ile, ayh dur dur konu dağıldı.. İşte tam böyle bir gecede David benim kurtarıcım oldu, canım benim sanki benim için kamera karşısına gelmiş benim için oynuyor gibiydi. ( içimdeki ses; sen öyle san, tokat gibi ) Odaya poster asma, pazar günlerini sabırsızlıkla bekleme, beklemdiği taktirde netten izleme dürtüleri uyandırmıştı bende, bildiğiniz tipik bir ergen moduna sürüklenmiştim yani..

Doctor Who ilgi çekici fantastik bilim kurgu içerikli bir dizi.. Sıradışı tardisi, zaman lordu olması, kıvrak zekaya sahip, parmak şıklatmak kadar kolay şekilde zaman da yolculuk yapabilme ve  kendisine eşlik edecek birilerinin olması hikayenin en can alıcı noktasıdır. Şimdi ise bu büyülü yolculuğa artık David olmadan devam edeceğiz...  Zira son bölüm de "gitmek  istemiyorum" diye hüzünlü şekilde kendini ifade eden David, o halde görünce gözlerim dolmuştu.. Gitmek  istemeyen bir adamın çırpınışları ve arka fonda  gelen müzik.. İçimi delik deşik edip vucudum kevgire dönüp kan kaybından sıcaklığımı kaybettiğimi sandım o son dakikalar içinde.. -Kendine gel lan dizi bu alt tarafı- dediysemde vallahi tutamadım kendimi, üzüldüm.. Çünkü yerini  Matt Smith  devretti.. Ayrılmasının nedeni yazar kadrosundan Russel T.Davies ayrılınca kendisinin de ayrılması. Pok vardı dimi ayrıldın,  yazar için bizden vazgeçtin, fanlarının hiç mi önemi yoktu david, narsist david.. Şimdi ben bu şarkıları kime söyleyim, sen olmayınca Doktor Who nun tadı olmuyor, anladın mı David? Gidişin çok koydu taamm mı David? Bu serzenişlerim sanadır David!!

Meğersem David benim içime işlemiş, o benim lordummuş, benim için varolmuş, biz o tardisle fantastik bir geleceğe adım atacakmışız,  gitmemesi lazımmış, skdksdsdlasddd

O değilde Matt Smit  yerin de olmak istemezdim..Dizi ekibi fanların tacizindan dolayı Tennant tekrar dizi kadrosuna dahil edebilirlermiş.. Bu sadece söylenti fakat umarım gerçek olur.. Bu arada Matt papucun dama atılabilir canım, ee gelen gideni aratıyor bu kural hiç değişmiyor bebişim.. Ben şimdi böyle dedim diye bu kural ihlal edilirse varya bağışlamam lan kendimi.. Hoş evrende sırf kendimi bağışlamıyım diye bu kuralı ihlal eder, evet evren gıcık bana..

4 yorum:

  1. Evet, kendisiyle görüştüm, evrenin ciddi bir gıcıklığı varmış sana. "Gerçi tanımıyorum ama yapacak bir şey yok, yine de gıcıkım" dedi...
    Üzgünüm sevgili Fısıltı, yapcak bir şey yok...

    YanıtlaSil
  2. Ara bulucu olsana, evrenle aramızı düzeltsene hayalcim.. İşlerim rast gitsin..
    Vallahi kırk yıl kölen olurum :D

    YanıtlaSil
  3. Hiç fena olmazdı ünsüzüm ya, denemekte fayda var :P

    YanıtlaSil