18 Kasım 2011 Cuma

Çelişki...

  Dedi ki;
Karsılastıgımız ruhsuz erkek ya da kadınlara odun derken aslında odunlara haksızlık etmiş olmuyor muyuz? Zira odun ateş karşısında kırılgandır ve yanar, erir... od'a aittir, od'undur fakat ruhsuz erkek ya da kadın aşk ateşinde yanmasını bilmeyendir, onu görmezden gelendir.....
 Dedim ki;
Odunu yakmak için ateş olmak gerek yani.. O zaman şeytan kadının içindedir diyen şahıslar, ki şeytan kadındır diyen zihniyetler var.. Ateş aşksa, şeytan ateşten yaratıldıysa, bundan mıdır aşkın bitmesi zamanla acımasızca. 
 

7 yorum:

  1. Tşk ettim sevgili ünsüsüzüm :)

    YanıtlaSil
  2. Çok çok anlamlı bir yazıydı, çok beğendim!malesef artık ateş de kalmamış sanırım, herşey renksiz bir külden ibaret, tabi eğer aşkın olmadığını sayarsak... ben de sizi kendi bloğuma beklerim, sevgiler..

    http://www.tuubasah.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bu "dedi ki, dedim ki" kısmı çok manidar geldi (:
    Hatta bu sitemden benimde üstüme düşen bir şey mi var acaba demedim değil. Sonra dememelisin dedim tabi (: Neyse bu alakasız kısmıydı yorumun yazıyla.

    Aşık olmak bilmiyorum o kadar zor bir şey midir ? ama daha zorları var sevgili Fısıltı.
    Aşık olmak değilde, aşkın kendisi olmak... Bir ateş karşında yanmak değil, bizzat yanan ateş olmak. Kim bilir belki ateşin kendide rahatsız ateş olmaktan... Bugüne değin bildiğimiz fizik kurallarının adıyla konuşuyorum ki, erimeyecek, daha doğrusu ateşten etkilenmeyecek bir varlık yoktur. Sadece doğru sıcaklığı, yeterli sürede uygulama meselesi vardır.
    Bir olay karşısında, herkes aynı tepkiyi vermez zira... Dolayısıyla herkesin yanacağı ateşte farklıdır kanımca...
    Ama işi ateşe bırakmak işgüzarlık, kaçmak geliyor bana. Dediğim gibi aşık olmak değil aşk olak, ateşte yanan değil, ateş olmak... Evet evet... basit meseleler değil bunlar, düşünülesi üstünde...

    YanıtlaSil
  4. Senden esinlenmiş olabilrim :P evet..
    Doğru sıcaklığı uygulama süresi, sanırım o konuda insanoğlu dengesiz Hayal :)Ya kül ediyoruz ya da biz o alevde sönüyoruz.. Bir şekilde bitiyor, bitiriyoruz, veya bitiyoruz..


    Tub@ dediğine katılıyorum. Kesinlikle... :)

    YanıtlaSil
  5. Beni merak edeni merak ettim ben de. Bir bakayım dedim. Merhaba ben adsız, şu hayalin derinliklerindeki.
    Takibinizdeyim sevgili fısıltı.
    Görüşmek üzere. :)

    YanıtlaSil
  6. Eneee şu merak ettiğim adsız, Hoşgeldin :)
    Ama hala merak içindeyim, böyle gizemli esrarengiz olduğunu hissetiriyorsun :)
    Çok pis meraktayım:P

    Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil