14 Kasım 2011 Pazartesi

Biri beni siyahın esaretinden kurtarabilir mi ??


Evet başlıktan da anlaşıldığı gibi ben bir siyah hastasıyım... Aklınıza hemen emo veye gothic imajı izlenimi gelmesin lütfen.. Zira hiç hoşlanmam kendilerinden, tipim değildir kendiliri pek ala.. ( gothic emo tarzında olanlara saygım vardır elbette, küçümseme hissiyatına kapılmayalım. )

Siyaha karşı aşırı derecede bir sempatiğim vardır.. Dolabımı açıp baktığınız taktirde "kızım yıllardır matem mi tutuyorsun" diye beni sorgulamaya geçebilirsiniz.. Dolabım baştan aşşağı  siyah olmak üzere yanında grilerde eşlik ediyor.. Renkli bir şey göremezsiniz, zira o an içiniz kararır.. ( ayyy açmayın açmayınn şuan dolabım darmadağın, evet az pasaklıyım anacım topla topla tekrar darmadağın.. Dağılmayan dolap icat edilir mi acaba yahu, mucitlerimiz şuan bunla ilgileniyor olabilirler mi ?)

Bunu bu yıl anladım, çünkü ni giycem diye debelenirken, siyah off yine siyah, ayh dünde siyahtı, bu olmaz, ayy renkli bişiler yokmu yaa diye kendimle cebeleşip kim bana bu kadar siyahı aldırttı, kimin mantığı ile hareket ettim diye yüzüme bir tokat yapışı verdi. Bunlar benim tercihim benim kararlarım.. Derken tamam artık renkli bişiler alma vakti geldi, hani gökkuşağı gibi giyinsem ohh ne tatlı bir his diyeceğim, ama ben o hissi unuttum.

İşte dün kuzenim ile alışveriş yaptım, renk cümbüşü olmak istiyorum edası ile çıktım alışverişe.. Aklımda ki renkler, saks mavisi, zümrüt yeşili, ve capcanlı bir kırmızı. Mercan renkleri şeker pembesi falan.. Kasa ya doğru yol alırken elimde yine iki tane siyah badi.. ( iyiler siyah giyer yavrucuğum :P )
Huylu huyundan vazgeçmez derler ya, o benim işte.. Bu konuda yalnız olduğumu düşünmüyorum, aksi taktirde korkabilirim :P Siyah güzel asil bir renk ama , bir o kadar da rahatsız edici olabiliyor.. Renkli yollarda dillerim kaybolurum, kayboluruz :)

Çok çok öptümm..


1 yorum: