7 Ekim 2011 Cuma

Merhaba, ben fısıltı. Nezlezedeli fısıltı..




-Annneee bu ses benim sesim değil...

-Bu nehir gibi coşku ile akan burunu kesip atmak istiyorumm!
-Anne, boğazım kaşınıyor, kaşırsam geçer mi?
-Ha ha ha ha hapşu! Çok yaşa demeyin yaa sağlıklı yaşa deyin. Belki tutar.
-Savaşsız bir hayat istiyorum, evet. Virüsüm ile nöronlarımın kardeş kardeş yaşamasını istiyorum!
-Belki kaynaşırlar zamanla lan! Belki çocukları bile olur ilerde olma mı hıı olma mı?
-Dur anne! Bu mide sahipsiz değil, yol gecen hanı hiç değil! Bütün meyvelerden, bitki karışımları ve ilaçlardan yeterince nasibini aldı! Artıkın dur deme vaktidir!


Evet şekerlerim yukardan anlaşılacağı gibi hastalığa yakalandım! Ve evet hazır olun, çok pis nezle, grip oldum.. Fazla yanaşmyorum korkmayın, size bulaştırmak niyeti ile gelmedim zaten :P Zaten siz blogdaşlarıma bulaşmasın diye öylee uzun zamandır yazmıyordum, anlayacağınız üzere herşey sizin içindi canlarım... ( aslında yazacak bişi bulamadığımdandı suskunluğum)  Her neyse işte bu hastalık beni yedi bitirdi. Ağzımdan aldığım bütün sıvıları burnumdan geri iade ediyorum tabiat anaya. O da yetmiyor gözlerimde ki yaşlarıda istiyor anasını satayım! Ver ver ümüğüm kurudu, ama şu burnum kurumak nedir bilmedi, bilemedi.. Karar verdim cimri olmayı öğretmeliyim ona, durması gerektiği yerde durmalı.. Hepsi bana zarar, bana ziyan. Şu postu yazacağım diye bir paket selpak bitirdim. Sormayın dostlar bonkör bir burnum varmış benim..

Hal böyle olunca planlarım suya düşmedi tabi canım, askıya alındı şimdilik.. Mesela cumatesi günü (yarın) Adanalı bloger camiası toplanacak. Adananın en güzel en özel mekanında. Tabi ki davet edildim. En sıcak, en içten hatta hasta olmayı bile göze alan sevgili Pembesintim tarafından. Kuzum benim ya gelmem için hep yokladı beni. Öpüyorum kocaman kocaman onu. Oysa yarım saatçik bile osla gitmeyi ne çok isterdim.. Pembesintim ile dostluğumuzu pekiştirir belki güzel yarınlara birlikte adım atardık. Bu cümleyi söylerken yeşilçam filmleri aklıma geldi.. -Pembe panjurlu evimiz olsun fikret.. -Bahçemiz de olmalı nalan, çocuklar ağaçların arasında cıvıl cıvıl koşmalı.. Niye gözümün önünde canlandı anlam veremedim, a pardon hastaydım ben, evet. Konuya dönelim.  Eğer kendimi iyi hissedersem gitmeyi düşünüyorum. Ama budefa salya sümük ortalarda dolanmak istemem, yok. Cıx cıx cıx olmaz :( Benim için bu güzel eşsiz gün ertelendi neticede.

Bu arada pazartesi ise başlayacaktım. Evet o yana yakıla istediği gibi iş arayan, bulamayan, bulduğunu beğenmeyen hatun, artık çok güzel çok cici bir patronla iş hayatına kaldığı yerden devam ediyor... Pardon edecekti, ama ne oldu bu kötü virüs bu pis grip iş hayatıma engel olmak içn geldi biliyorum. Sevgili Evrenin bana hazırladığı çaresizlikle sınadığı bir sınav bu! Ama yook öyle yama sevgili evren, bu defa avucunu yalayan sen olacaksın! Yoluma  engel koysan, taş değil kayada bıraksan ben yinede geçerim o yolu arkadaşım. Aha blogum ve blogdaşlarım şahit olsun. Gerekirse doping alır öyle giderim işe! Daha iki günüm var, şans bu defa bende yana hahhhaaayyttt. ( kötü kadın gülüşü :P)

Bekleyin beni canlarım, gökkuşağı tadında yeniden burada olacağım..
Öpüldünüz!

8 yorum:

  1. oncelikle gecmis olsun sonra hayirli olsun ahh bir de neden bana soylemedin bloggerlarin bulusmasini, nerde, ne zaman??

    YanıtlaSil
  2. Canım benim yaaaa, ne güzel yazmışsın öyel utandım yaaaa.. hasta ama tatlım benim :))
    Allahım en acilinden şifa versin, buluşmaya yetişemesende iş hayatına güzel bir giriş yaparsın inşAllah canım..
    Kalbim duam seninle..

    YanıtlaSil
  3. ben cevabimi aldim pembesintiden, tesekkurler, tamamdir...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun cnm keşke sende olsaydın bir dahaki sefere o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Evet canım bir daha ki sefere kesinlikle geleceğimden emin olabilirsin :)

    YanıtlaSil
  6. canım :( kaldırmamışsın yorumdaki yer ve sat bilgisini :( maildede söylemiştim ama kaldır diye :(

    YanıtlaSil
  7. Şuan iştesindir umarım sevgili Fısıltı :)
    Bi de hayret... Nasıl hasta olduysan.. Halbuki yüzüne hapşırmamak için ciddi bir çaba içine girmiştim. Virüslerin sana karşı zaafı var demek. Seni buluyorlar bir şekilde çok ayrı kalamayaraktan vs vs... Bide böyle söyleyim, problem olmasın sonra; geçmiş olsun sevgili *fs... :)


    *fs=fısıltı (vs ile olan uyumu bozulmasın diye bu kullanım tercih edilmiştir... **ss)

    **ss= "son söz" manasında.( fs ile olan uyumu bozu.... :))

    YanıtlaSil
  8. Pembesinti'm mailini almadım ama yorumu görür görmez kaldırdım.

    Evet işteyim ama çok sıkıldım boş boş oturuyorum tempo yok yahu :)

    Yüzüme hapşırmadın, arkamdan hapşırdın ama virüs değil mi hepsi aynı işte :P Bi şekilde yapışıyorlar:P Ehh geçti sayılır, kırıklığım ve ses tonumu saymazsak turp gibiyim :P

    YanıtlaSil