28 Ağustos 2011 Pazar

Şeker Tadın da Bayramlar..


Bayram deyince aklıma hep küçüklük hallerim gelir.. Çocukken bayram daha bi tatlıydı tabi, onun heycanı yeni cicilerin sevinci vardı bizde.. Papuçları yastığımızın köşesine koyup uyuduğumuz anlar. En çok şekeri ben toplayacağım diye birbiri ile yarışan haylaz çocuklar vardı benim zamanımda..

Çok tatlıydı işte o anlar. Ama şimdi büyüdük, bayram heycanı yerine, temizlik telaşı sardı tüm yaşıtlarımı! Misafiri memnun etme çabası. Artık çok nadir gelen çocuklara şeker verm arzusu. Birde fazla şeker tüketince kilo alma korkusu. Bunlarda hoş tabi, ama çocukluğumuzun yerini tutamaz ki..

Evet, bayrama sayılı günler kaldı :) Şimdiden bayramlaşalım dedim, olur da telaştan kutlayamam diye. Herkesin hepinizin bayramını kutlar büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden muç muç öperim :) Çok klasik oldu yahu :P



3 yorum:

  1. Yastığın köşesinde uyudun mu hakkaten öyle :) Ne hoş bir telaşe bayram. Güzel birliktelikler oluyor am siz bayanların işi biraz daha zor oluyor. Allah yardımcınız olsun... İyi bayramlar dilerim sevgili Fısıltı sana, görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  2. Evet yaptım :) 5, 6 yaşlarındayken annem kırmızı parlak papuçlar alırdı.. Kemerli olurdu, ay çok şekerdi yahu :) Onu giymek için hemen bayram olsun isterdimi dolayısıyla hemen uyurdum ahaha ne kadar çocukmuşum dimi :))))

    Bitti temizlik nihayetinde sıra misafirlerde :P Yolunu şaşırırsan bize gel Hayalin Derinlikleri, ev cillop gibi seni ağırlamaktan mutluluk duyarım :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş bayramını kutluyorum canımm

    YanıtlaSil