10 Haziran 2011 Cuma

Haydi Kalk Gidelim, Bu Şehirden (?)



Gidesim var..
Böyle bi hışımla,

Ani bi öfkeyle,

Öfkeli öfkeli,

Yürüyesim var..

Ne bavul, ne bi çanta..

Neresi olursa,
Hiç bilmediğim,
hiç gitmediğim bi yere.. O da gelsin ama,
Büyülü bakışlarına kapıldığım..

Sadece bakışları !

Göğsümden beynime doğru kan akışını hızlandıran,
O bakışların sahibi gelsinn. Hep benimleymiş gibi, hayatımaymış gibi.. O da gelsin.. Yalnızca o, Sadece o.

Sahi, kimdi o ?
Aşık olsa(m) ya?
Zehir şeker,

Şeker zehir olsa ya?


Ne zaman ki boğulduğumu hissetsem hep gitmek kaçmak istemişimdir bu şehirden.. Şimdi beynimdeki düşünceleri bir çuvala koysam, soru işaretlerini denize fırlatsam, gelicek olan cevaplara kapıları ardına kadar kapatsam.. Herşeyi herkesi geride bıraksam, hiç bilmediğim hiç gitmediğim yerlere gitsem.. Ne bileyim alsam mesela sırt çantamı cebimde üş beş kuruş, altımda sıradan bir araba, ya da bisiklet.. Belki yanımda bir yol arkadaşı. Dünya yı keşfetme azmi, yeniliklere açık olma hırsı, cesareti..

Bunları yapabilseydim belki kendimi daha iyi hissedebilirim.. Arada böyle hep bir yerlere kaçma, gitme arzusu uyanıyor, fışkırıyor bende. Ama lakin bu sadece gerçekleşmeyen bir arzu olarak kaldı hep.. En üstte ki satırları 2009 yılın da karalmışım, evet. Notlarımı kurcalarken çarptı gözüme. V e sadece karalamakla yetinmişim, yine kaçamış yine bu şehirde haps olmuşum.. Ama belki dünya daha güzel bir yer olabilseydi, onu tek başıma keşfteme cesaretinde bulunabilirdim.. Ya da çevremde benim gibi düşünen bir kaç arkadaşım olabilseydi bu hayalimi gerçekleştirebilirdim. Şimdi uzaktan bakıyorum o hayale.

Notcuk; İşi redettiğimi söylemişmiydim?? Kabul etmedim evet. Şartlar ve koşullar, pek iyi değildi. Hele hele işsizlikten bu kadar şikayetçi olan biri için red etme lüksü olmamalıydı belki ama, böyle olmasının hakkımda daha hayırlı olduğunu düşündüm.. Umarım pişman olacağım bir karar değildir benim için.

6 yorum:

  1. Hepimizin kaçmaya meyli oluyor ve buna ihtiyaç hissediyor zaman zaman. Nerden kaçarsak kaçalım, kendimizden kaçamıyoruz ama. Dert ise adı, her yerde çıkacak olan bir şey karşımıza. Çünkü bir şeyi dert eden biziz. Ne güzel demiş diyen "İnsanoğlu gamdan hâli değildir. Her birini bir efkara yazmışlar..." diye. O yüzden bizi her zaman bi boğacak bir sebep bulunur. 24 saat boş boş geçirsemde, dolu dolu geçirsemde geçiyo bir şekilde. Derdin adıda aynı şekilde "a" olmazda "b" olur ama olur. Kendimizden kaçamayız çünkü. İşte burada asıl cesaret girer işin içine. Kendimizden kaçamıyorsak, bizde kendimize kaçarız. Korkuyla yüzleşmek misali... İnsanın özüne yönelmesi misali...

    İş için umarım söylediğin gibi hakkında hayırlısı olur fısıltı, umarım gönlünce umduklarını bulursun. :)

    YanıtlaSil
  2. 1 yıla yakındır bende işsizim.. anlıyorum seni.. ama kesinlikle iyi yapmışsın.. işsiz olduğumuzu bildikleri için bizi sömürmeye çalışan işverenden nefret ediyorum!!! ayrıca sen belki yine benden şanslısın.. çünkü işsiz olduğun için senden uzaklaşan bir sevgilin yok!!! şimdi çekip gitme arefesindeyim!! son bir iş var olmasını istediğim.. olursa ne ala !! olmazsa eyvallah!! ama sen ayakta kal!! kal ki ben yıkıldığım yerden senin direnişin ile mutlu olayım:)))

    YanıtlaSil
  3. Hayalin Derinlikleri...

    Yorumların benim için çok değerli, ve karanlık bir gecede yolumu aydınlatan bir fener gibi olduğunu söylemişmiydim :) Tşk ederim gerçekten:)

    YanıtlaSil
  4. cadiicc..

    Biz seninle aynı şehrin insanları mıyız yahu?
    Atnı dertten muzdaribiz bakar mısın :( Sevgili ye gelince.. Aksine işsizlik gibi bir proıblemin varsa sana kol kanat bu zaman zarfında yanında olması gerekirdi. Çok üzüldüm, ama şayet öyle yada böyle mutsuzsan onu geçmişinde bırakman daha doğru gibi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. umarım iyisinidir. çok tesadüfi buldum bu yorumumu ve yazını.tekrar görmek seni hatırlamak paylaşmak, hayatta herşeyin geçeceğini gösterdi . çok saol. ... ben iyiyim. 5 yıl geçince toparlandım.. umarım okursun.. umarım çok iyisindir. umarım cevap verirsin.sevgiler.

      Sil
  5. canım napıyorsun nasılsın?
    Yeni post bekliyoruz bilesin :)

    YanıtlaSil