6 Haziran 2011 Pazartesi

Hayat seninle ateşkes imzalayalım olmaz mı??


Tanrım... İş görüşmem kabul edildi.. Ama ben sevinemiyorum artıkın! Hevesim kaçtı iş hayatından.. Zira çok değil bir kaç ay sonra orasıda kapanır fısıltı bir temiz şuutlanır evine! Yeni sayfa karalanmadan rafa kaldırılır bu şekilde..

Axa Sigorta Acentesi, Eczane, Özel Güvenlik Sektörü, son olarak Avea, ama şimdi ise Vodafone!.. Dört mevsimi birden yaşadım anasını satayım.. Bir yerde sabit kalmak istiyorum artık.. Hayat bir yaprak gibi beni ordan oraya sürüklemekten vazgeçsen benimle ateşkes ilan etsen ya... Ben çok yoruldum.. Bu işte uzun vadeli kalmazsam evlenicem yettin gayrııı! Ama öncesinde koca adayı bulmak lazım dimi, e tabi..

Bu arada mim dolanıyor etraftan.. Kimse beni mimlememiş ama ben kendi kendimi mimliyorum hıh! Mimimiz, Güne başlamak istediğin ,tek bir tane ama hergün çalsa bıkmam diyeceğin şarkı ? Hiç düşünmeden cevaplarım..

Zakkum/ Ah bu şarkıların gözü kör olsun.. Cover müthiş olmuş.. Dinle dinle bıkmıyorsun yahu.. Açın bakıyım sizde bir kulağınıza şey ettirin çok güzel dimi.. Hı hı bende öyle düşünmüştüm..

7 yorum:

  1. Güzeldir dört mevsimi yaşamak ama böylesi mevsim sıkıntı verir elbet. Hani işten işe girmek, kendi etrafında dönmek gibi biraz sanırım. İnsanın başı döner bir yerden sonra. Vodafone iyi olur umarım senin için fısıltı. Arada sırada gelen müşterileri "Kırmızı..! Yatın aşşaa..." diye uyarman, hakkında artı puan olacaktır. Sonra müşterilerin kontörlerini kendi ellerinle yüklemen, dolduracakları belgeleri kendin doldurman ve sadece imza atacakları yerler için "şuraya, sonra şuraya. şuraya, şuraya. bide şurya. Sabrınıza hayranım sevgili müşteri, şuraya, şuraya ve en soon tam olarak şuraya" şeklinde yönlendirmen, imza atamayanların,parmak basmalarında yardımcı olman, yine artı puan olarak dönecektir sana.
    Tavsiyelerimi iyice düşün bence sevgili fısıltı, işinin kalıcı olmasını istiyorsan :)
    Yeni işin hayırlı olsun... :)

    YanıtlaSil
  2. Çook tşk ederim.. Bu tatlı güzel tavsiyelerin içinde ayrıca tşk ederim.. Evet dört mevsim yaşamak güzel ama sıkıntıdan başka işe yaramadı.. Ve tereddütlüyüp işe başlayığ başlamamak konusunda.. Hadi hakkımda hayırlısı artık :(

    YanıtlaSil
  3. hayalin derinliklerinin söylediklerine katılmakla birlikte aslında iş değiştirmenin o kadar da kötü olmadığını düşünüyorum.Farklı işler,yeni deneyimler,yeni insanlar vs.Keşke her gün farklı bir işe gitse insan.Hani bazıları varya,ben bu işin uzmanıyım diye övünen ve mesela bir kaç on yıldır bu işi yapıyorum diye cümlelerine başlayan.Anlayamıyorum onları.hiç mi sıkılmaz insan?Uzmanlık hiç iyi bi şey değil bence!

    YanıtlaSil
  4. noidea öncelikle hoşgeldin :)

    Sürekli aynı sektörde olmak tabiki can sıkıcı olabiliyor zaman zaman.. Yanlız şu var, sürekli iş değiştirmek yeni yeni şeyler her defasında ögrenmek insanı biraz yoruyor.. Şikayetim ise sürekli iş değiştirmekten kastım, bir yerde sabit kalamamış olmamdan kaynaklanıyor.. Bu durum da beni rahatsız ediyor işte.

    YanıtlaSil
  5. inşallah bu defa kalıcı ve hayırlı olur :)

    YanıtlaSil
  6. LoveM..

    Hoşgeldin öncelikler güzel temennin içinde tşk ederim.. Ama işi kabul etmedim, pek uzlaştığımızı söyleyemeyeğim, sanırım iş konusunda seçici davrandım ve titiz davrandım. Umarım Allah başka bir kapıyı aralar ben için :)

    YanıtlaSil
  7. umarım herseyyolunda gider. Ama genclerin cabuk morali bozuluyor gibi geliyor bana. Ayrıca aynı iste yıllarca calışmak kötü birsey degil. Onemli olan yapılan isin sevilmesi.

    YanıtlaSil