22 Mart 2011 Salı

Başlık bulamadım!

       Ölüm zamanımızın, ve  kalbimizin bizimle adım atmasını sağlamak, bizim insiyatifimize bırakılmamış olması kaderin en ağır tokadıymış.

2011 yılının gelmesi ile birlkikte içimde yatan canavar resmen uyanışa geçmiş, içimden çıkabilmek için adeta bedenımı parçalarcasına mücadeleye girişmiş bulunmakta.. Ben mi galip gelirim içimde ki canavar mı orası meçhul.. Çok kızgınım bu yıla, çok doluyum ona karşı, çok fazla nefret duyuyorum.. Daha üçüncü ayda olmamıza rağmen felaketleri sürükledi peşinden.. Gelmesin diyordum ya hani, günler seri geçiyor diyordum ya, usul usul gelip gidin diyordum ya.. Zaman durdu şimdi, akmıyor.. Saatler geçmiyor, akreple yelkovan birbiri ile yarışmıyor.. Gece gelmiyor, gelince de bırakıp gitmiyor.. Sabah olmuyor, gözler kapanmıyor.. Herkesin gözlerinde hüzünle iç içe olan bir yağmur saklanıyor, yağıncada dolup taşıyor..

Bizim ev şu an yas evi.. Ömrüm boyunca şu zamana kadar hiç yas evi görmedim.. Nasıl olur bilemedim, helva hangi gün yapılır, yolcu nasıl uğurlanır neler yapılır bilmedim birebir yaşamadım! Şimdi gördüm şimdi bildim. Ama bu şekilde öğrenmek kat ve kat daha da acıtıyor insanın canını! İnsanın sevdiğini kaybetmesi tarifsiz, tuhaf bir duyguymuş.. Canından canının alınmasıymış.. Etinin koparılırcasına seyirci kalıp, müdahale edememenin verdiği acıymış.. Dayımı hiç dönemeyecek bir sefere yolcu ettik biz.. Genç yaşında çıktı bu sefere, daha yirmi sekiz yaşındaydı.. Hiç dönmeyeceğini bilmek acıların en pezevenkiymiş'! Acıların en kalleşiymiş! Acıların en nankörü, en haini en merhametsiziymiş!! Hayat ise aslında ne kadar basit olduğunu ama o kadar da kolay olmadığını üstüne basa basa gösterdi bize. Ölümü hiç bu kadar yakından görmemiştim! Bu gerçekle irkiliyor insan.. İrkildim evet!  O benim kankamdı, arkadaşımdı, sırdaşımdı, dostumdu, çocukluk arkadaşımdı, abimdi.. O benim herşeyimdi! Herşeyim gitti, ben yalnız yetim kaldım onsuz! Zamanla acısı geçer diyorlar, unutursun diyorlar. Unutmak isteyen kim ki? Ben hep hatırlamak istiyorum seni ve hep hatırlayacağım hiç unutmayacağım. Sen benim sığınağımdın her zaman da öyle kalacaksın!



Mekanın cennet olsun dayıcım, seni çok seviyorumm ve öpüyorum!

2 yorum: