7 Aralık 2010 Salı

Yağmur... / Çikolata Kadar Tatlısın Huzur!

Dün yağmur yağdı güzelim "Adana" mda.. Hafif rüzgar la birlikte dans eden ağaç yaprakları, yağmurun bir aşk şarkısı kadar tatlı olan sesi, yerlerin sırılsıklam olması, toprakla yağmurun birleşip etrafa hasta olunabilcek koku sarmasını -Özlemişim.. Ben aslında "yağmur"u özlemişim! Bu sene kimse tutamayacak beni anlaşıldı. Yağmurun altında donum ıslanana kadar yürümeyi düşünüyorum. Üzerime yağsın, saçlarımdan süzülsün yağmur damlaları. İliklerime kadar üşümek istiyorum. Sonunda hastlanıp yatağa düşsemde, evet istiyorum.. Belki bana eşlik edicek bir deli bulurum kim bilir...


Sebepsiz tarifsiz biz huzur var içimde.. Böyle kadife, tatlı bir bulutun üstündeymişim gibi.. Güzel şeyler olucak hissine kapıldım nedensiz.. Hep gülerim ben sebepsiz yere, ağzım kulaklarımdadır hep.  Şen şakrak bir hatun oldum kendimi bildim bileli.. Ama bu defa farklı, hafif korku, azcıkta acı, fazlasıyla neşe.. Çikolata kadar tatlı bir duygu, belkide daha fazlası.. Bu gün fazlasıyla güldüm, öyle gülüncek fazla bir durumda yok, ama karnımı yarıla yarıla gülerken buldum kendimi.. Hatta gülmekten yaşlar bilde doldu gözüme. Pc başında arkadaşımla koyulaşan muhabbet görülmeye değerdi doğrusu.. Nedenini her ne kadar anlamış olmasamda sorgulamıyorum kendimi. Merak etmiyorumda. Gökyüzüne bakıp yıldızlarla göz göze gelmek, aldığım nefesin soğukluğunu ciğerlerimde hissetmek, hissedebiliyor olmak, beni benden aldı, tekrar tekrar... Galiba 2011 yılı bana çok uğurlu gelicek. En azından buna inanmak istiyorum. Son iki seneyi arkamda bırakıp hiç bakmamak, unutmak silebilmek mümkün olsaydı keşke.. Ama olsun, acılarda olmasa mutluluğun tadı çıkmazdı ki, mutluluğun ne olduğunu bile anlayamazdık hatta. Acılarımızda mutluluklarımzıda bizim.. Onlarla yaşayabiliyoruz nasıl olsa.

Aslında "Cem Adrian" dan "Yağmur' u" dinletcektim. Ama konuyla alakasız bugün takıldığım, büyük ihtimalle bu takıntıya bir müddet daha devam edeceğim o parça eşlik etsin bu yazıya..

Anathema- flying Mutlaka tıkla!

1 yorum:

  1. Herşey zıddıyla değerlidir. zıddıyla kaimdir. Bu arada;


    Mehmet Akif Bebeğin ziyaretçisi yine geldi.
    Fakat pencere camı kapalı olduğu için, camda nöbet bekledi. Bebek ile kedi arasındaki garip iletişim onların arasında derin bir arkadaşlığı simgeliyordu.
    (Resmi tıklayarak gerçek boyutunda görebilirsiniz.)

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    Gerçek öyküyü okumak için bir önceki kayıttaki "Bir anne, bir bebek, bir de kedicik" adlı yazıyı da okumalısınız.

    YanıtlaSil