29 Aralık 2010 Çarşamba

Fizy böyle çaresiz , fizy böyle derbeder , fizy böyle ortalarda bırakma.

Her gün pc başına geçtiğimde ilk işim fizy açıp, dinlemek istediğim sanatçının adını karalayıp tümünü oynat butonunu tıkladıktan sonra  hoparlörün sesini sonuna dek açıp, kulağımı şenlendirmek olmuştu.. Üşengeç, tembel bir yapıya sahip olduğumdan mıdır yoksa uğraşmak istemediğimden midir bilmem, mp3 indirmek için yeltenmem fazla. Dilime dolanan yahut bu sanatçı bu sene sağlam müzik yaptı hadi albümünü  indirelim dediğim ise istisna bir durumdur. Pc icad edildiği zamandan bu yana ise, albüm almaz oldum zaten. Çoğumuz böyleyizdir muhtemelen. Radyolar, müzik seti pek kullanılmaz olmuştur.. Zira bizim evdeki müzik seti bile inzivaya çekileli yıllarını almıştır. Rodyo dinleyecek olursak ta pc den açar dinliyoruzdur.  Müzik kütüphanesi  olarak nitelendirilen fizy bu sabah gözü kör olasıca MÜYAP  tarafından kapatıldığını öğrendim.. Tamam belki albüm satışlarını tetikleyecek bir parogram, ama uzlaşmak için başka bir kapı aralanabilirdi. . Hem bu  Müyap ülkedeki müzik adına olumlu bir şeyler yapmak istiyorsa fizy'e değil Ezik Şarkıcı seviyesindeki popçulara erişimi engellemeli. Bu gün resmen öfkelenmiş oldum  cephe alıp face de "Fizy açılmasını isteyen milyonlarca üye bulabilirim" diye bir grup açmayı bile düşündüm.. Ama bir yararı olur mu diye kestiremediğimden ötürü caydım.. 

Velhasıl, Fizy siz mutlu yıllara TÜRKİYEM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder