19 Kasım 2010 Cuma

Bayram geldi, hissetiniz mi ? Hissedenler hissetmeyenlere hissetirsin lütfen :P

Tüüü allah seni ne etmesin fısıltı.. Bi kaç gün yazmayınca köreldin mi lan! Bu kadar zayıfmıydı senin kalemin :P Bak blogunda sana küsmüş, darılmış, dudaklarını büzmüş, ama ara ara göz kapaklarının arkasından seni yokluyor.. Hade hade git de bi gönlünü al blogunun.. Bu gün bayram hem öpüşüp koklaşın dargın kalmayın.  Çok olmadı son beş dk içerisinde mırıldanı verdim, gelimde bayramlaşalım dedim.. Gel öpeeemm blogumm Muç muç. Bak bide sana boool pirzola getirdim doya doya ye, yedikçe beni hatırla emi  :P


Bayram uzun zamandır görmediğimiz, sevdiğimiz, değer verdiğimiz, haytımızın bel kemiği olan ama ufak saçma bi nedenden ötürü görüşmediğimiz insanların dargınlığımızın son bulması nedeni ile, ve Tanrıya olan şükranlıgımızı dile getirdiğimiz kutsal bir gün.  Tabi eski bayramlar gibi olamaz.. Hani çocukluğumuzda ki bayramlar yok mu lan o zamanları diyorum.. Ahh ne güzeldi o zamanlar.  Bayram gelince  farklı eşsiz bir hava ile gelirdi.. Kokusunu bütün evrene yayar o kokunun himayesinde olan çocukların ciğerlerine resmen şenlik katardı. O çocuklardan bitaneside bendim.. Ama şimdi büyüdük ya bayram benim için bayram olmaktan çıkmış bayram öncesi temizlik sendromuna tutuşturulmuş yegane kabus olma yolundadır!


Bu ne ya temizlik yap yap anam ağladı.. Sanki gelen misafirler bana perdeleri inceleyecek, camları kontrol edicek, sonra mutfağına girip dolablarını kurcalayacak. Çatal ve kaşıklarına haşin bakışlarla taciz edecek gibi düşünmeye başladım.. Ev temiz olsa bile "hayır olmaz gelenktir yapmak şart " diyen anneme isyan bayrağını çektim artık.. Ben iş kadını olmak için doğmuşum, ev kızı olmak bana iki numara büyük geliyor  daha fazlada olabilir..

Sinemaya gittim ilk gün sinemaya gidilir mi demeyin! Zira yorgunluktan pestilim çıkmış -olsun oturayımda neresi olursa, ne olursa olsun yapacağım- diyecek vaziyeteydim. New Yorkta Beş Minare ye gittik bütün kuzenlerimle.. Film duygusal, film dram, film aksiyonlu sahnelerle donatılmış. Zaten ilk on dk conter oyunu vardı ya, hani pc oyunu kendimi bir an o oyunun içinde sandım.. Tıpa tıpın aynısıydı! Ben öyle hissetmişte olabilirim tabi.  Ama beni pek sarmadı, çünkü iki çatlak kuzen ve çatlak kız kardeşim sinemanın orta yerınde beni kahkaha ya boğdumaz mı? Sinemeya her gittiğimde patlamış mısırdan ölen tek insan olarak tarihe geçegimi düşünürdüm. Ama artık düşüncemin yeni versiyonu, iki çatlakla sinemada kahkahaya boğulan ve korkunç bakışlar altında ezilen tek hatun olarak değişmiş oldu.. O da yetmezmiş gibi hemen solumda oturan kuzenim yanında, beyaz gömlekli esmer, uzun, boylu atletik vucuda sahip bi genç bana bakıp bakıp durdu. Sürekli oturduğu yerde rahat değilmiş gibi izlenim verip, o esnada bana bakmaya çalışan gence bi bakış attıp ki evlere şenlik! Yine ara ara bakmaya çalıştı hafif tırsık, hafif tedirgin bakışlarla.. Heytt yeter dedim lan! Filmden bi bok anlamadım.. Bu da bana ders olsun çatlaklarla sinemaya gidip, bakışlar altında linç olacağıma, patlamış mısırdan ölüp tarihe geçmem daha kaliteli olmuş olur dimi ama..

Şimdi ise evde bayramımla beraber bir güzel hasret gideriyoruz..  Loş ışıklar altında patates cipsleri ile aksiyon dolu bir film izleyeceğiz. Yine gidicek sefere çıkıcak, gitmeden onu özel hissetirmeliyim. Kim bilir, belki bidaha ki gelişinde bana çocukluğumu hissetirir!



Bu arada hepiciğinizin bayramını kutlar öperim.. Şekerlerimden alın lütfen, zira hepinize yetecek kadar var :)

3 yorum:

  1. Bayramda evler temizleniyor ama gelen yok.

    YanıtlaSil
  2. Evlilik halleri:
    Dillere destan denecek bir bayram :P

    8ex-en8:
    Hiç sorma sildim süpürdüm temizledim ama gelen olmadı gerçektende :S

    YanıtlaSil