30 Kasım 2010 Salı

Aşka Dair / Mimlendim, Hemde En Kazık Yerden :P

Mimlendim mimlendim.. Mim nedir diye soranları duyuyorum sankim :P Merak edilen konular üzerinde her arkadaşın görüşlerini almaktır diye biliyorum ben.. Evet kesinlikle bu. Sevgili  8ex-en8 tafından mimlenmiş oldum.. Burdan teşekürlerimi iletip ilk mim olarak bana zor olanı bahşetmiş olması, bir yandan duygulandırmakla kalmayıp korkutuyor :P Nasıl ne yazacağım diye düşünmekten bişi yazamacağıma kanaat getirmiştim. Neyse ki birşeyler zırvaladım :P Ama biliyorum ki şuan dolu dolu bir aşk yaşıyor olsadım, psikolojik olarak çok farklı bir sunum yapmış olabilirdim. Neyse.


Mim konumuz ; Dünyanın en bilinmeyen denklemi.. Aşk!


Aşk diyorum çünkü ardından epeyce yazılır çizilir.. Destanlar anlatılır, efsaneler yaşanmıştır. Şarkılar sözler yazılır ardından.. İki kişinin arasında ki dünyadır. Mutluluğu ile hüznü iç içe barındıran tek duygudur. Kimine göre gidenin ardından depreme maruz kalmış, bu enkazla yaşamya mahkumdur. ( Ama giden de öyle siyah öyle gri gitmeli ki, adına yine ve yeniden aşk denilebilsin! Kalırsa bu kadar sevilmez çünkü, adına aşk denilmez yoksa.) Kimi ise umursamaz yeni sevdalara yelken bile açmıştır.. 

Şimdilerde ise aşk alışkanlık boyutunda, heycan istemekte. Çünkü heycanlar, alışkanlıklar onu beslmekte. Hoşlanırsın, ilgi duyarsın beraber bir dünya kurarsın. Ama büyü kaybolduğunda hayatında olmazsada olur dersin, yol veririsin. Kah iki bacak arasındadır aşk,  kah gözlerine baktığında sana sonsuz bi gökyüzü vadedende. . Kah  en sevdiğin oyuncak, kah yalnızlıktan korktuğun için yanında barındırdığın bi süstür. Bencilliktir!

Zira aşk kimine göre mecburiyettir, kimine göre deliliktir...

Her neredeyse kiminleyse, işini çok iyi bilir. Bizi kendi çekiciliğine, gizemine tutsak edip arkamızdan gıcıklık bile yapabilir. Kabadır, o kadarkabadır ki, bize sormadan gelip içimize yerleşebilir taht kurabilir. Çelişkidir!  Alışklanlıktır! Güvendir!  Bazen bi fotoğrafta çarpık bi gülümsemeyle çekilen andır, bazen ise öfkeli tartışmanın ardından göz göze gelince herşeyi unutmaktır, sıcak bir sarılmadır. Ama aşk,  kurtulmamaız gereken uyuşturucu maddesi değildir! Daha ardından yazılır çizilir, böyle devam edilir.. Her ne ise bu illet kısa sürelidir. Miadı dolması yakındır.

Kimine göre sadece üç harflidir, kimine göre üç harften ibarettir..

Eros oklarını  tam hedeften vuramadığı için ahanda aşk bu haldedir :P Duy sesimii sevgili eros, sen biz kullara ok fırlatacaksan şayet tam kalbimizden vurulalım ki uzun vadeli bi aşka temel atalım. Zira emekli olunca aşktan yoksun kalacağız :P

Kural olarak benimde bi kaç kişiyi mimlemem gerekiyor. Konu Aşk olduğu için bende bütün zileyicilerimi mimleyip onların düşüncelerini merak ediyorum. Kolay gelsin hade bakayım, kolları sıvayın :)

2 yorum: