1 Kasım 2010 Pazartesi

Anasını satayım! Çok özlemişim seni lan :(



Arının çiçeğe kavuşması gibi, Jensen Ackles'i capcanlı karşında görmek( sanki bi kaç defa görmüşümde :P), yada uzun bir aradan sonra çikolatanın o eşsiz tadı damağınla buluşması,yada yeniden aşık olmuş gibi mutluyum mutlu!! :)

Uzun bir aradan sonra yeni bir blog, yeni bir tema ve yeni hayatlarla buralarda olup kendi adıma bişiler karalamak olmam, beni cezbediyor. İçim kıpır kıpır, dolu dolu.. Sanki 70 yaşından sonra, tekrar genç olmak gibi bi mutluluk lan bu. Meğersem ben seni ne kadar arıyor ne kadar özlüyormuşum bloğum :( Zira uzun zamandır ne yazabiliyor, nede içimden bişiler fısıldamak geliyordu. Bundan böyle blogum seninle uzun, hasretsiz, mesafesiz günler bizi beklemekte. Seninle her zaman konuşup sana bişiler fısıldamak sırlarımı dökmek beni rahatlatacaktır. Çünkü biliyorum ki çok sadık bir blogsun.

Şimdilik seni öpüyor bol bol kucaklıyor ve gidiyorum. Amma merak etme. Bundan sonra her defasında sana fısıldayıp "Yeter ulan! Ümüğümü sıktın " dedirtecek yeni bir arkadaşa sahipsin..

Seni öperim, severim mıncıklarım yirim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder